تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي و روشن كردن گوشي بدون دكمه پاور

خاموش و روشن كردن گوشي هاي همراه ، قفل كردن نمايشگر و روشن كردن صفحه، همه و همه توسط دكمه پاور گوشي انجام مي شود. اين قطعه كوچك ممكن است در اثر استفاده هاي مكرر و يا به دلايل فيزيكي و محيطي دچار آسيب شده و عملكرد و راندمان خود را از دست دهد. اما علائم خرابي دكمه پاور گوشي چيست؟ در صورت مواجهه با اين خرابي چه بايد بكنيم؟ آيا روشن كردن گوشي بدون دكمه پاور ممكن مي باشد؟ ما به صورت اختصاصي دلايل خرابي و تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي را براي شما شرح داده و پاسخ سوالات مطرح شده در بالا را خواهيم داد؛ با وبلاگ ما همراه باشيد.

علاوه بر تعمير گوشي شيائومي مي توانيد در اين مركز تمامي مشكلات مربوط به خاموش و روشن گوشي هاي شيائومي يا مشكلات آپديت شيائومي را در سريع ترين زمان ممكن برطرف نماييد.

تيم فني و تخصصي اين مركز با استفاده از ابزار و تجهيزات به روز و پيشرفته در سريع ترين زمان ممكن نسبت به تعمير اين قطعات و يا تعويض آن ها با قطعات اصلي و اورجينال اقدام مي نمايد. در ادامه در مورد تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي بيشتر صحبت خواهيم كرد.

اين مقاله جهت بروزرساني و انتشار بار علمي آن در سري وبلاگ هاي اين مجموعه توليد شده است و بر گرفته از يك مقاله در يك وبسايت است كه داراي منبع مي باشد و پيشنهاد ما نيست جهت بررسي بيشتر و اطمينان بيشتر منابع آن منابع بررسي شود.

دلايل خرابي دكمه پاور گوشي شيائومي

از اصلي ترين دلايلي كه عملكرد دكمه پاور را با مشكل مواجه كرده و سبب خرابي آن مي شود؛ استفاده مكرر و فرسودگي اين كليد مي باشد. گير كردن اين دكمه در بخش داخلي و هنگ كردن گوشي مي تواند از ديگر دلايل خرابي دكمه پاور گوشي شيائومي باشد. وارد آمدن ضربه به فريم و كناره هاي گوشي شيائومي، ممكن است در عملكرد كليد پاور و همچنين دكمه هاي ولوم اختلال ايجاد كند.

در صورت بروز مشكل در دكمه پاور، مراجعه به نمايندگي شيائومي و تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي مي تواند منطقي ترين راه براي حل مشكل پيش آمده باشد. اما پيش از تعمير، براي روشن و خاموش كردن گوشي بايد چه كرد ؟ آيا روشن كردن گوشي شيائومي بدون دكمه پاور ممكن مي باشد؟

روشن كردن گوشي شيائومي بدون دكمه پاور

در صورتي كه نياز به تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي داشته اما بنا به دلايلي به تعميركار و يا نمايندگي شيائومي فعلا دسترسي نداريد، مي توانيد از راه هاي زير براي روشن كردن گوشي شيائومي بدون دكمه پاور استفاده كنيد.

استفاده از دكمه Home

در برخي از مدل هاي گوشي خصوصا گوشي هاي قديمي، شاهد حضور دكمه هوم بر روي بدنه گوشي هاي همراه هستيم، با وجود اين دكمه خرابي دكمه پاور گوشي مشكل چندان جدي اي محسوب نشده و مي توان با استفاده از دكمه هوم صفحه موبايل را روشن كنيد.

از گير نكردن دكمه پاور اطمينان حاصل كنيد

در بعضي از مواقع صرفا دكمه پاور در جاي خودش گير كرده و از كار نيافتاده است. كشش دكمه به سمتي خاص يا تو رفتگي آن مي تواند نشاني از گير كردن كليد پاور باشد. در اين صورت مي توانيد با كمك سوزن مخصوص اسلات سيم كارت، كليد پاور را كمي به سمت بالا هدايت كرده و مجددا آن را بفشاريد تا از صحت كار آن اطمينان حاصل كنيد.

نرم افزاري براي خاموش و روشن كردن گوشي

امروزه برنامه ها و اپ هاي مختلفي جهت روشن و خاموش كردن گوشي طراحي شده اند كه با نام هايي نظير نرم افزار روشن شدن گوشي بدون پاور، نرم افزار خاموش و روشن كردن اتوماتيك گوشي اندرويد، برنامه روشن كردن گوشي بدون دكمه پاور و … در دسترس هستند. كاربر مي تواند از اين اپ ها پيش از تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي جهت روشن خاموش كردن گوشي همراه بهره بگيرد.

نرم افزار تبديل دكمه پاور

براي روشن كردن گوشي شيائومي بدون دكمه پاور، مي توان از نرم افزارهاي تبديل دكمه هاي ولوم به كليد پاور كمك گرفت. اين اپ ها بدين گونه برنامه نويسي شده اند كه كليدهاي ولوم را به كليد پاور تبديل كرده و با استفاده از كليد ولوم مي توان گوشي را روشن كرد. البته لازم به ذكر است كه اين نرم افزارها صرفا براي روشن كردن صفحه نمايش گوشي كاربرد داشته و نمي توان از آن ها براي خاموش كردن گوشي استفاده كرد.

اتصال شارژر به تلفن

از ديگر روش هايي كه براي روشن كردن نمايشگر پيش از تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي پيش روي شماست مي توان به اتصال شارژر به تلفن جهت روشن شدن نمايشگر، اشاره كرد.

تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي

بهتر و منطقي تر است تعمير گوشي شيائومي از جمله تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي را به نمايندگي شيائومي بسپاريم. اين مراكز كه در نقاط مختلف كشور وجود داشته، از تعميركاراني حرفه اي تشكيل شده كه آشنايي كاملي با ساختار گوشي هاي اين برند داشته و تعمير گوشي شيائومي را با بهترين ابزار و جديدترين متدها انجام خواهند داد.

عيب يابي اوليه در اين مراكز با دقت هرچه تمام تر انجام شده و پيش از هرگونه اقدامي مشورت هاي لازم با شما انجام خواهد شد. تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي نيز در نمايندگي شيائومي و توسط كارشناسان تعميرات موبايل انجام شده و راندمان اصلي به گوشي شما بازگردانده خواهد شد.

هزينه تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي

هزينه تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي بسته به مدل گوشي و آسيب وارد شده متفاوت بوده، در برخي از مواقع تنها اشكال در بخش خارجي كليد بوده اما در برخي ديگر آسيب به فلت پاور سبب بروز اشكال شده است.

نمايندگي شيائومي كه فعال در نقاط مختلف كشور مي باشند؛ تعمير دكمه پاور گوشي شيائومي را با منصفانه ترين قيمت ممكن انجام داده و در صورت نياز به جايگزيني اين كار را با فلتي باكيفيت انجام خواهند داد.

 

[ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۵۱:۲۸ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]