كدام شركت ها به پشتيباني شبكه نياز دارند؟

ديدارنيوز: شبكه كامپيوتري در دنياي كسب و كار، نوعي مزيت رقابتي براي بهبود يافتن ارتباطات و تعاملات ميان اعضاي تيم اجرايي است؛ بنابراين اگر يك كسب و كار در محيط خود شبكه كامپيوتري نصب كند، ضريب موفقيت بيشتري در رقابت با ديگر شركت‌ها خواهد داشت. البته نكته حائز اهميتي كه در اين ميان فراموش شده، اهميت پشتيباني شبكه است.

كسب و كارها براي بهره‌مندي از شبكه كامپيوتري، بايد از پشتيباني شبكه نيز برخوردار باشند. درست است كه نصب و راه‌اندازي شبكه كامپيوتري در دفتر كسب و كار دشواري‌هايي دارد، اما اگر خدمات پشتيباني شبكه در دسترس نباشد، مديريت امور اندكي با مشكل موجه مي‎‌شود. از آنجايي كه قيمت و تعرفه پشتيباني شبكه مديران كسب و كار را متعجب كرده، اكثرا به دنبال اين هستند كه آيا كسب و كار آن‌ها به خدمت پشتيباني شبكه نياز دارد يا خير. براي گرفتن جواب اين سوال، با ما همراه باشيد.

منظور از خدمات پشتيباني شبكه چيست؟
خدمات پشتيباني شبكه، مجموعه فعاليت‌هايي است كه در جهت رفع مشكلات و تامين نيازهاي شبكه كامپيوتري انجام مي‌شود. اگر شبكه يك كسب و كار مشكلي داشته باشد، مي‌‌تواند از خدمات پشتيباني شبكه براي رفع آن استفاده كند. به خصوص كسب و كارهاي بزرگ كه نياز مداوم به بهينه‌سازي شبكه خود دارند تا همواره به بهترين شكل عمل كنند. عموما مشكلات ايجاد شده براي سخت‌افزارها و نرم‌افزار شبكه، به سادگي رفع نمي‌شوند؛ اما متخصصان حوزه آي‌تي كه خدمات پشتيباني شبكه را ارائه مي‌دهند، مي‌توانند مشكلات و نقص‌هاي شبكه را در كمترين زمان رفع كنند.

شايد از خودتان بپرسيد كه چه كسي يا شركتي، خدمات پشتيباني شبكه را ارائه مي‌دهد و نحوه بهره‌مندي از اين خدمات چگونه است. به احتمال زياد شما مي‌توانيد قرارداد خدمات پشتيباني شبكه را با همان تيمي ببنديد كه شبكه كامپيوتري شما را راه‌اندازي كرده‌اند؛ زيرا اين حوزه‌ها كاملا به يكديگر مرتبط هستند و كارشناسان آي‌تي كه شبكه كامپيوتري را نصب مي‌كنند، مي‌توانند پشتيباني آن را نيز به عهده بگيرند.

كدام شركت‌ها بايد از خدمات پشتيباني شبكه بهره ببرند؟

به طور كلي تمامي كسب و كارها مي‌توانند شبكه كامپيوتري را در دفتر خود نصب كنند. اين شبكه وسيله‌اي براي ايجاد هماهنگي در تيم اجرايي تمامي كسب و كارهاست و براي همگي آن‌ها مناسب است. از اين رو، خدمات پشتيباني شبكه نوعي مكمل براي اين شبكه است تا اعضاي شركت بتوانند بدون هيچ مشكلي، از شبكه براي ايجاد تعامل و ارتباط مفيد و سريع استفاده كنند.

بنابراين مي‌توان گفت تمامي كسب و كارهايي كه از شبكه كامپيوتري در دفتر خود برخوردار هستند، بايد از پشتيباني شبكه استفاده كنند؛ در غير اين صورت، هيچ‌گونه امنيتي در برابر مشكلات جزئي نخواهند داشت. چنانچه اختلالي در سيستم شبكه كامپيوتري به وجود بيايد، اعضاي تيم ارتباط خود را با يكديگر به كلي از دست مي‌دهند و بايد باقي مسير را به صورت سنتي و بدون دخالت تكنولوژي طي كنند.

اگر چه كارآفرينان مشهور و مديران كسب و كارهاي معتبر همواره بر اهميت و تاثيرات شبكه بر كسب و كارهاي كوچك و بزرگ تاكيد دارند، اما همچنان تغييرات قابل توجهي در تفكرات اشتباه اغلب مديران مشاهده نمي‌شود. توصيه مي‌كنيم در اولين فرصت، نسبت به نصب و راه‌اندازي شبكه كامپيوتري در دفتر كسب و كار خود اقدام كنيد. همچنين بهتر است خدمات پشتيباني شبكه موردنياز خود را از همان تيم درخواست كنيد.

هرچقدر شبكه كامپيوتري شركت شما گسترده‌تر و پركاربرتر باشد، يقينا نيازتان به پشتيباني شبكه برجسته‌تر خواهد بود. اين موضوع را مي‌توانيد از طريق مقايسه پشتيباني شبكه موردنياز يك كسب و كار با 100 كارمند و يك كسب و كار با 10 كارمند بهتر درك كنيد؛ زيرا مطمئنا كسب و كار بزرگ‌تر كه شبكه گسترده‌تري دارد، به صورت مداوم نياز به بهينه‌سازي شبكه خواهد داشت.

نحوه عقد قرارداد پشتيباني شبكه
بهره‌مندي از خدمات پشتيباني نيز برخي مشكلات و دشواري‌هاي علني دارد. براي اينكه از خدمات و دانسته‌هاي يك كارشناس آي‌تي در كسب و كار خودتان بهره ببريد، بايد او را استخدام كنيد. استخدام چنين فردي نياز به پرداخت دستمزدي سنگين دارد. البته راه بهتر براي بهره‌مندي از اين پشتيباني، عقد قرارداد با يك شركت خدماتي معتبر است. امروزه شما مي‌توانيد خدمات پشتيباني شبكه مورد نياز خود را به صورت رسمي، از يك شركت خدماتي معتبر و شناخته شده درخواست كنيد.

شركتي كه براي خدمات پشتيباني شبكه با آن قرارداد مي‌بنديد، يك تيم متخصص در حوزه آي‌تي براي پشتيباني شبكه كامپيوتري شركت شما تعيين خواهد كرد. هر زماني كه شبكه كسب و كار شما با مشكلات جزئي و كلي مواجه شد، به راحتي مي‌توانيد آن را با شركت خدماتي طرف قرارداد خود در ميان بگذاريد. اين شركت نيز در اولين فرصت، تيم پشتيباني خود را به محل كار شما مي‌فرستد تا شبكه هرچه سريع‌تر بهينه‌سازي و تعمير گردد.

از آنجايي كه قرارداد پشتيباني شبكه نوعي همكاري طولاني مدت بين شركت شما و شركت خدماتي را به همراه دارد، انتخاب شركت خدمات پشتيباني حائز اهميت است. اگر در انتخاب همكار خود اشتباه كنيد، مشكلات و دردسرهاي اين انتخاب تا مدت طولاني گريبان شركت شما را خواهد گرفت؛ بنابراين ضمن اينكه نصب و راه‌اندازي شبكه كامپيوتري در كسب و كار بسيار مهم و حائز اهميت است، انتخاب شركت خدماتي نيز مسئله‌اي حياتي و در مواقعي مشكل‌ساز محسوب مي‌شود. در ادامه، شما را با شركت خدمات شبكه رايان پشتيبان آشنا خواهيم كرد.

رايان پشتيبان؛ پذيراي خدمات مورد نياز شما

مطلبي كه در اختيارتان قرار گرفت، راهنمايي براي شما بود تا دريابيد كدام شركت‌ها به خدمات پشتيباني شبكه نياز دارند. چنانچه قصد داريد يك شبكه كامپيوتري كامل و بي‌نقص براي شركت خود بسازيد، مي‌توانيد خدمات موردنياز خود را از شركت رايان پشتيبان تقاضا كنيد. رايان پشتيبان با بيش از 14 سال سابقه كار موفق در بازار تخصصي اين حوزه، تمامي خدمات مرتبط با آي‌تي و شبكه‌هاي كامپيوتري را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر از انواع خدمات، به سايت رايان پشتيبان مراجعه كنيد.

منبع: https://www.didarnews.ir/fa/news/121104/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF

[ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۳:۱۴ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]