حلزون درماني

در مورد كرم‌هاي حلزون شفافيت وجود ندارد يعني قبلا اثربخشي يا عوارض آن بررسي نشد درهمه جاي دنيا رسم بر اين است كه وقتي قرار است فرآورده يا محصولي وارد بازار شود اول بايد تركيبات آن تك به تك بررسي و آناليز شود تا در رديف مواد مضرر براي انسان نباشد؛ بعد از اين مرحله محصول را روي مدل‌هاي حيواني امتحان مي‌كنند تا مطمئن شوند عوارض خاصي ندارند و بعد روي مدل‌هاي انساني داوطلب امتحان مي‌شود تا هم اثرات آن بررسي شود و هم عوارضش. آلوئه ورا، عسل،اسيد هيالورونيك ، چاي سبز، روغن درخت چاي، عصاره ريشه شيرين بيان تنها برخي از تركيبات خاصي هستند كه جز محصولات پوست كره اي بشمار مي روند.
تجربه نشان داده است كه با حركت حلزون ، فرد يك جريان خفيف الكترونيكي روي سطح پوست خود احساس مي كند. ▪ ماسك چروك چشم: روغن كرچك را يك شب روي پوست ماليده و تا صبح بگذاريد بماند.
نيز اين اثر را دارد.يكي از دلايل مهم استفاده از سفيد تخم مرغ براي پوست نيز همين است و براي مدت هاي مديد به عنوان يك كرم ضد چين و چروك، مورد استفاده قرار مي گرفته است. درمان شلي و افتادگي پوست گردن با استفاده از روش هاي مناسب
▪ ماسك چهره هاي خسته و بي خواب: موز سالم و رسيده را خوب له كنيد و به آن نصف قاشق مربا خوري عسل اضافه كنيد و خوب آن را به هم بزنيد. خواص آنتي اكسيداني اين روغن مي تواند به پوست در بهبود آسيب هاي ناشي از آفتاب سوختگي، كمك كند. براي اين كار اين روغن را درون اسپري ريخته و به آرامي بر روي پوست آفتاب سوخته اسپري كنيد.
اما بايد اين نكته را در نظر گرفت كه ژل حلزون تاثير چنداني بر روي چين و چروك هاي عميق پوست نخواهد داشت اما مي تواند تأثير مثبتي روي خطوط ريز داشته باشد. مخاط حلزون براي رفع هايپرپيگمانتاسيون آماس – التهابي خوب است:
باعلم - درمان جوش ، علائم بارداري، زايمان طبيعي ، جلوگيري اورژانسي ، انواع پيتزا ، مجله علمي آموزشي، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بيماري ها اين سم طوري طراحي شده است كه فوراً ماهي را فلج كرده و انسان را مي كشد.
با اين مواد غذايي, نيكوتين را از بدن خود خارج كنيد و سيگار را ترك كنيد اما بايد اين نكته را در نظر گرفت كه ژل حلزون تاثير چنداني بر روي چين و چروك هاي عميق پوست نخواهد داشت اما مي تواند تأثير مثبتي روي خطوط ريز داشته باشد.
استفاده از عصاره حلزون در زيبايي به يونان باستان بر مي گردد، جايي كه پزشك معروف گپوكراتا حلزون هاي خرد شده و شير حلزون تراپي براي جاي جوش ترش را براي درمان التهاب تجويز مي كرد. نگهداري از ليسك‌ها آسان است. ليسك‌ها معمولاً در طبيعت حدود ۱۰ سال عمر مي‌كنند. اما در قفس حدود ۳ تا ۷ سال. ليسك‌هاي بومي منطقه حتي تا ۱۵ سال هم عمر مي‌كنند.
در عين حال با اين پيچيدگي قسمت‌هاي سنگين بدن از سر راه دور شده، در روي قسمت عقبي بدن واقع مي‌شوند. در نتيجه مركز ثقل طوري جابجا مي‌شود كه حركت شكم پاي صدف‌دار آسان‌تر شود. بازيگر مطرح هاليوودي ۵۶ ساله شد/ نيكولاس كيج با 'كرودز' به گيشه بازگشت
به جاي آب كرفس نمي‌توانيد كرفس بخوريد. اولا اينكه اگر بخواهيد آن همه كرفس بخوريد، نفخ مي‌كنيد! دوما اينكه خود كرفس فيبر دارد و در اين رژيم اين فيبر محسوب نشده است. لطفا با توجه به منطقه مورد نظر قيمت هارو مورد تفاوت قرار دهيد
حلزون را حتماً ديده‌ايد و حتماً به راه رفتن اين جانور توجه كرده‌ايد. ديده‌ايد با آنكه پا ندارد ولي خيلي راحت بر روي زمين جابجا مي‌شود. حلزون را نرمتني شكمپا مي‌نامند چرا كه در حقيقت تمام قسمت زيرين بدنش، پاي آن بشمار مي‌رود. پس حلزون پايي دارد بسيار پهن و صاف و به كمك عضلات آن خود را بر روي زمين مي‌لغزاند و به اين گونه روي زمين راه مي‌رود. از ديگر فوايد روغن حلزون خاصيت سفت كنندگي آن است. پروتيئن هاي موجود در اين روغن، باعث كلاژن سازي و سفت شدن پوست شما شود.
تحول به صورت تابيدگي بدون حلزون تراپي ترديد نوعي سازگاري با روش زندگي در حال بلوغ است. حلزون‌ها با عقب كشاندن بدن به درون صدف از خود محافظت مي‌كنند و چون صدف يك دهانه بيشتر ندارد، باز شدن دهان و مخرج در يك جا نوعي مزيت محسوب شده و دهان نزديكتر به زمين خواهد بود. حلزون تراپي پوست : فوايد حلزون تراپي چيست ؟ حلزون چه خواصي براي پوست صورت دارد ؟ در اينجا با مقاله اي درباره پوست و زيبايي ، فوايد حلزون براي پوست صورت در خدمت شما هستيم. با ما حلزون درماني همراه باشيد.
نگهداري از ليسك‌ها آسان است. ليسك‌ها معمولاً در طبيعت حدود ۱۰ سال عمر مي‌كنند. اما در قفس حدود ۳ تا ۷ سال. ليسك‌هاي بومي منطقه حتي تا ۱۵ سال هم عمر مي‌كنند. بقراط از نخستين كساني است كه استفاده از حلزون را براي مراقبت از پوست توصيه كرده بود.
همچنين مي تواند براي درمان پوست خشك، چين و چروك، آكنه و جوش، سوختگي، زخم ها، ضربه هاي شديد و حتي زگيل ها استفاده شود. حلزون را حتماً ديده‌ايد و حتماً به راه رفتن اين جانور توجه كرده‌ايد. ديده‌ايد با آنكه پا ندارد ولي خيلي راحت بر روي زمين جابجا مي‌شود. حلزون را نرمتني شكمپا مي‌نامند چرا كه در حقيقت تمام قسمت زيرين بدنش، پاي آن به‌شمار مي‌رود. پس حلزون پايي دارد بسيار پهن و صاف و به كمك عضلات آن خود را بر روي زمين ميلغزاند و به اين گونه روي زمين راه مي‌رود.
ماخذ
https://fatemehhabashi.com/snail-therapy/

[ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۶:۴۲ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]