شرايط اقامت براي فرزندان زير 18 سال

به صورت كلي و بر اساس قوانين كشور تركيه خريدن بيمه براي افراد زير 18 سال و بالاي 65 سال الزامي نيست. در نتيجه بدون پرداخت هزينه بيمه براي اين افراد نيز مي توان نسبت به دريافت اقامت اقدام نمود.

توصيه ميگردد همانگونه در بالا اشاره نمودم در هنگام تهيه بيمه نامه دقت كافي داشته باشيد تا نسبت به تهيه بيمه اي اقدام نمائيد كه اعتبار بيشتر داشته باشد تا بتوانيد از مزاياي آن استفاده نمائيد. در صورت نداشتن بيمه هزينه كوچكترين خدمات درماني بيشتر از يكسال بيمه نمودن افراد است در نتيجه پيشنهاد مي نمائيم براي افراد زير 18 سال با نظر خود اقدام به تهيه بيمه نمائيد . هزينه بيمه براي هر فرد به صورت متوسط 300 لير مي باشد كه اين رقم در امروز 25 آبان ماه 1398 خدود 600 هزار تومان در سال مي شود. كه بسيار منطقي و كارآمد است.

 

فرزندان زير 18 سال يا با والدين خود اقامت ميگيرند. كه براي اقامت تهيه برگ نسبيت كافي است.

يا با يكي از والدين زندگي مي كنند (فوت، متاركه و ... ) ميتواند از جمله اين عوامل باشد. و يا اينكه به تنهائي زندگي ميكنند.


به صورت كلي فرزندان زير 18 سال بايد اثبات كنند كه پدر و مادر در مورد اقامت ايشان رضايت دارند، همچنين بايد پدر و مادر فرد در اسناد رسمي مشخص باشند. در اين صورت يا بايد برگ نسبيت از طريق سفارت ايران در تركيه تهيه شود. كه كار ساده و كك هزينه اي است و يا ترجمه رسمي سند ازدواج والدين و به تائيد رسيدن وزارت امور خارجه ايران و در نهايت تائيد سفارت ايران در تركيه و امور خارجه تركيه.

پيشنهاد ميگردد اسناد زير را به همراه داشته باشيد.

  • ترجمه رسمي سند ازدواج كه به تائيد وزارت امور خارجه رسيده باشد
  • وكالت نامه با ( متن خاص) از مشاورين توران گشت بخواهيد. كه ترجمه و به تائيد وزارت امور خارجه رسيده باشد
  • براي اشخاصي كه متاركه نمودند مدرك مربوط به حضانت فرزند كه دادگاه صادر كرده باشد با ترجمه و تائيد
  • مدرك رسمي مبني بر فوت طرف درگير با برگ قيوميت، ترجمه و تائيد شده
  • رضايتنامه پدر و مادر و فردي كه در تركيه كفالت فرزند را دارد، ترجمه و تائيد شده

توجه داشته باشيد فرقي براي پدر و مادر نمي كند چنانچه فرزند بخواهد با يمي از ايشان در تركيه زندگي كند رضايت طرف مقابل لازم است.


همراه داشتن كليه مدارك اعلام شده در روز تعيين شده براي اداره گوچ (روز راندوو) الزامي است. البته كپي مدارك در پرونده ارائه شده به اداره مهاجرت هست. چنانچه افسر مربوطه مايل به تطبيق با اصل آن داشته باشد اطل مدارك در زمان حضور به همراه كليه افراد خانواده الزامي است.

 بسيار مهم:

  • شما فقط 90 روز اجازه حضور در تركيه را داريد بيش از مدت اعلام شده شامل جريمه خواهد شد.
  • در طول اين مدت و قبل از آمدن به تركيه سعي كنيد همه مدارك را آماده فرمائيد.
  • نياوردن هر يك از اين مدارك مستلزم صرف وقت و هزينه هاي بسيار زياد خواهد بود. لطفا دقت فرمائيد
  • چنانچه در اداره مهاجرت مدارك شما ناقص باشد. كل پرونده به شما برگردانده خواهد شد و مي بايست وقت ديگري هماهنگ منيد.
  • چنانچه در روز اعلام شده از سوي اداره مهاجرت مراجعه ننمائيد تاريخ راندوو شما سوخته و مي بايست مجددا تعيين وقت گرديد.
  • ساعت اعلام شده در پيامك ارسالي به شما زياد اهميت ندارد. روز مراجعه بسيار مهم است.
  • كل فرآيند حضور شما در اداره مهاجرت كمتر از 4 ساعت طول ميكشد. توصيه ميكنيم اول وقت حضور داشته باشيد.
  • * خروج اعضاء خانواده از كشور پس از دريافت وقت راندوو تا روز راندوو قانوني نيست و در اين مدت افراد خانواده مي بايست در تركيه باقي بمانند.


 گام دوم  

 انتخاب مشاور و تعرفه ها  :

 

فايل تعرفها


در تمامي مراحل در خدمت شما هستيم، كارشناسان ما در پكيج هاي VIP  و طلائي  به همراه شما خواهند بود، حتي در اداراتي كه امكان حضور وكيل مقدور نمي باشد. (لحظه اي شما را تنها نخواهيم گذاشت)

كارت اقامت شما پس از مراجعه به اداره كوچ ( مهاجرت) از دو هفته تا سه ماه طول خواهد كشيد و تحت هيچ شرايطي در اختيار افراد نيست، صدور كارت سيستمي و از طريق اداره پست(  (ptt به دست شما خواهيد رسيد. توجه داشته باشيد به هنگام مراجعه مامور پست پاسپورت افراد خانواده در دسترس باشد.

گام سوم :

به منظور صرفه جوئي در وقت شما عزيزان ن.جه داشته باشيد انتخاب روز ورود به تركيه  روزهاي جمعه، شنبه و يكشنبه نباشد، در اين سه روز با توجه به تعطيلات پايان هفته نمي توان فعاليت موثري انجام داد.

به وب سايت توران گشت مراجعه و نسبت به انتخاب ملك مورد نظر خود، اجاره اي و يا فروشي مراجعه و با توجه به اعلام قيمتها نسبت به انتخاب ملك مورد نظر خود حداقل چهار مورد اقدام نمائيد. اين موضوع ديد كافي به مشاورين شما خواهد داد تا املاك بيشتري را براي بازديد شما هماهنگ نمايند.

در صورت انتخاب پكيج طلائي و VIP كارشناسان توران گشت در فرودگاه به استقبال شما خواهند آمد و تا شما را به محل اقامت خواهند رساند. صبح روز بعد مقدمات كار پس از استراحت شما شروع خواهد شد.

توجه داشته باشيد خدمات ارائه شده منطبق با پكيج انتخابي شما عزيزان خواهد بود. لذا خواهشمند است در هنگام انتخاب پكيج توجه كافي نسبت به نيازهاي خود داشته باشيد.

[ ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۹:۰۳ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]