دانلود زيرنويس سريال

سايت ساب سلام جزو معدود سايت هايي است كه زير نويس فارسي را با كيفيت بالا ارائه مي دهد. زيرنويس هاي توليد شده در اين مجموعه دو ويژگي مهم دارند:

  • هماهنگي زيرنويس با تصوير
  • ترجمه ي كامل و صحيح ديالوگ ها

سايت سلام ساب با گردآوري ترجمه هاي تيم هاي ترجمه ي توانمند، قابليت نشر زيرنويس هاي با كيفيت را دارد. در اين سايت از همه ي مترجمان و سريال هاي روز دنيا زيرنويس گردآوري شده است . تيم ديبا مووي و آنجليكا از جمله ي اين تيم هاي قوي هستند. سلام ساب مرجع دانلود زيرنويس سريال است كه به محض پخش قسمت هاي جديد، زيرنويس فارسي آن را پخش مي كند و در اختيار كاربران محترم قرار مي دهد.

دانلود زيرنويس فارسي سريال Vikings

سريال ديدني و جذاب وايكينگز ساخت مشترك كشورهاي كانادا و ايرلند مي باشد. اين سريال پر طرفدار، داراي سبكي تاريخي و مخلوط با ژانر اكشن است. سريال وايكينگز در شبكه ي نمايش خانگي هيستوري پخش مي شود و هم اكنون زيرنويس آن در سايت ساب سلام قرار مي گيرد. اين سريال ديدني در 6 فصل ساخته شده است، فصل ششم آن به تازگي به پخش نمايش خانگي رسيده است كه شما ميتوانيد اقدام به دانلود زيرنويس سريال Vikings از سلام ساب نماييد . داستان اين فيلم حول محور شخصيتي به نام لاگنار لاثبروگ مي چرخد كه يكي از قهرمانان و جنگاوران باستاني اسكانديناوي بوده است. تماشاي اين سريال را به هيچ وجه از دست ندهيد!

زيرنويس فارسي و با كيفيت اين سريال را از سايت salamsub.ir  دانلود كنيد.

سايت سلام ساب ، هميشه به دنبال ترجمه ي فيلم هاي ديده نشده و به روز دنيا مي باشد، اين سايت زيرنويس سريال see را از اكثر سايت ها زودتر نشر مي دهد . با مراجعه به اين سايت مي توانيد زيرنويس سريال هاي ديگري همچون Mom و Titans را دريافت كنيد؛ كه همگي اين سريال ها با اقبال خوبي از سمت مردم رو به رو شده اند.

[ ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۹:۲۰ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]