سنگبري اصفهان

اگر در صنعت سنگ بري اطلاعاتي را جمع آوري كرده باشيد،ميدانيد كه استان اصفهان قطب سنگبري هاي كشور مي باشد. با وجود شهرك هاي صنعتي بسيار زياد مانند:

  • شهرك صنعتي محمود آباد
  • شهرك صنعتي خميني شهر
  • شهرك صنعتي نجف آباد
  • شهرك صنعتي دولت آباد
  • شهرك صنعتي رضوانشهر

و وجود ديگر شهرك هاي صنعتي كوچك در سراسر استان متوجه اين موضوع خواهيد شد.بزرگ ترين شهرك صنعتي كشور ،شهرك صنعتي محمود آباد مي باشد.اين شهرك با مساحت 700 هكتار داراي بيش از 750 واحد كارخانه و كارگاه سنگبري مي باشد. كارخانه سنگبري يونيك نيز در اين شهرك قرار گرفته است.   سنگ بري اصفهان  

كارخانه سنگبري يونيك:

در كارخانه سنگبري يونيك كه در خيابان 46 شهرك صنعتي محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترين سنگ هاي اسلب از هر نوعي فعاليت خود را آغاز كرده است. اكنون سوالاتي در مورد كارخانه سنگبري يونيك براي شما بوجود آمده است كه:

    • سنگبري يونيك در چه زمينه هايي فعاليت مي كند؟
  • محصولات اصلي كارخانه سنگبري يونيك كدام اند؟
  • كيفيت محصولات كارخانه به چه صورت مي باشد؟
  • چگونه مي توانيد با واحد فروش ما ارتباط برقرار كنيد؟
  • شرايط پشتيباني مشتريان چگونه است؟
  • آيا كارخانه سنگبري يونيك صادرات را هم انجام مي دهد؟

سنگبري يونيك در چه زمينه هايي فعاليت مي كند؟

همان طور كه به شما گفتيم كارخانه سنگبري يونيك در زمينه توليد تايل و اسلب سنگ فعاليت گسترده اي دارد.   سنگبري اصفهان  

محصولات اصلي كارخانه سنگبري يونيك كدام اند؟

يونيك انواع مختلفي از محصولات را براي ارائه به شما آماده كرده است. اما تعدادي از محصولات خود را از همان ابتدا در اختيار مشتريان خود قرار داده است.محصولات اصلي كارخانه را اكثرا سنگ هاي كريستال يا چيني و سنگ هاي مرمريت و تراونيكس تشكيل مي دهند. تعدادي از اين محصولات را به شما معرفي مي كنيم:

محصولاتي كه بالا نام برده شد محصولات اصلي كارخانه سنگبري يونيك بودند. اما يك سري محصولات جديد وارد كارخانه شده اند كه براي اولين بار سنگبري يونيك اين سنگ ها را در كشور عرضه كرد. نام اين سنگ ، سنگ كريستال تاسوس مي باشد. كه در مورد آن نيز مقاله اي نوشتيم. براي مطالعه بيشتر در مورد سنگ تاسوس روي آن كليك كنيد.  

كيفيت محصولات كارخانه سنگبري يونيك چگونه است؟

سابقه يونيك در زمينه سنگ بري و تعداد مشتريان بسيار زياد در اين مدت كم نشان مي دهد كه محصولات ما از كيفيت كافي برخوردار اند.اكنون مي خواهيم شما را به بهترين كارخانه سنگبري اصفهان دعوت كنيم و به صورت مختصر براي شما توضيحاتي را ارائه كنيم.

  1. كوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالني قرار مي دهيم.پس از چند دقيقه به پلاك هاي سنگ تبديل ميگردد.
  2. پس از آن توري و اپوكسي را به سنگ اضافه مي كنيم.( دقت داشته باشيد كه در اين مرحله كيفيت سنگ شما مشخص مي شود.كه كارخانه سنگبري يونيك هميشه از بهترين مواد براي سنگ هاي اسلب خود استفاده مي كند. كه اين موجب ميگردد تا بهترين سنگ را به مشتريان خود ارائه دهيم.)
  3. پس از آن كه توري و اپوكسي اضافه شد، پلاك ها براي خشك شدن به انبار مي روند.
  4. پس از خشك شدن پلاك ها در انبار به وسيله جرثقيل سالني به دستگاه ساب سنگ فرستاده مي شوند.
  5. بعد از ساب و صيقل در دستگاه ساب مي توانيم آن ها را براي عموم در نمايشگاه واقع شده در قسمتي از كارخانه به نمايش بگذاريم.

براي توضيحات بيشتر مي توانيد به مقاله كارخانه سنگبري يونيك مراجعه كنيد.   سنگبري اصفهان  

چگونه مي توانيد با واحد فروش ما ارتباط برقرار كنيد؟

در كارخانه سنگبري يونيك شما به دو صورت حضوري و غير حضوري مي توانيد خريد كنيد.

  1. خريد حضوري

در اين روش شما به كارخانه سنگبري يونيك تشريف مي آوريد و انواع سنگ ها را در سالن نمايش مي بينيد. پس از انتخاب سنگ و مشخص كردن متراژ مورد نياز خود به دفتر كارخانه مي رويد تا قرارداد خود را امضا كنيد.

  1. خريد تلفني و غير حضوري:

شما به صفحه قيمت سنگ مي رويد و در آن جا از آخرين محصولات موجود در سنگبري يونيك مطلع مي شويد. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قيمت سنگ با شماره مشاورين ما تماس بگيريد.سپس مقدار سنگ را مشخص كنيد. مشاورين ما نيز در انتخاب سنگ مورد نظر شما ميتوانند به شما كمك كنند. پس از آن قرارداد را براي شما تنظيم مي كنند.  

شرايط پشتيباني از مشتريان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شكستگي يا ترك شوند كارخانه اين سنگ ها را براي شما عوض خواهد كرد. يا اگر بخواهيد قبل از آن كه سنگ توسط كارخانه ارسال شود نوع آن را عوض كنيد، اين كار را براي شما انجام مي دهيم.

*براي اطلاعات بيش تر در اين زمينه با پشتيباني تماس بگيريد.*

 

آيا كارخانه سنگبري يونيك در زمينه صادرات نيز فعال مي باشد؟

بله. ما از ابتداي فعاليت كارخانه سنگبري يونيك مانند تعدادي از كارخانه هاي سنگبري اصفهان فعاليت خود را در زمينه صادرات آغاز كرديم. در حال حاضر سنگ هاي خود را به كشورهاي حوضه خليج فارس، اروپا و حتي آمريكاي شمالي و جنوبي ارسال مي كنيم.

سخن پاياني:

اگر به دنبال بهترين ها هستيد، به شما توصيه ميكنيم كه به سايت سنگبري يونيك نگاهي بيندازيد. ما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد. در آن جا اخبار جديد سايت سنگبري يونيك را به شما ارائه مي دهيم.

[ ۲۸ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۳۲:۲۵ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]