فروش ضايعات

خريد و فروش ضايعات امروزه به صنعت بزرگي با سودهاي چندصد ميليوني بدل شده است كه افراد زيادي را به سمت و سوي خود كشانده است. ضايعات آنلاين با ايجاد بستري براي درج آگهي هاي رايگان خريد و فروش ضايعات، اين ضايعات را با قيمتي منصفانه و از سرتاسر ايران در اختيارتان قرار مي دهد. به دليل ارزش بالاي اين ضايعات فلزي و غيرفلزي و بازار رقابتي اين صنعت مي بايست قبل از ورود به آن از پيچ و خم و البته سودي كه اين راه براي تان به همراه دارد آگاه شويد. بنابراين اگر قصد خريد و فروش ضايعات را داريد در اين مقاله همراه ماه باشيد.   ضايعات آنلاين بورس خريد و فروش ضايعات فلزي و غيرفلزي در اين مطلب درباره‌ي

  1. ضايعات فلزي
  2. ضايعات غيرفلزي
  3. بازيافت ضايعات فلزي
  4. بازيافت ضايعات غيرفلزي
  5. خريد و فروش ضايعات كاري سودآور با ريسكي كمتر
  6. ضايعات آنلاين

مي خوانيم.

ضايعات فلزي

ضايعات اين دسته همگي محصولات فلزي هستند كه عمر مفيدشان تمام شده و يا محصولات فلزي غيراستانداري هستند كه در كارخانه ها اين قطعات را كنار مي گذارند. ضايعات فلزي ارزشمندي كه در بازار معامله ي آن ها مرسوم است شامل:

  • خريد ضايعات آهن
  • ضايعات چدن
  • ضايعات مس
  • ضايعات آلومينيوم
  • ضايعات روي
  • ضايعات فولاد
  • ضايعات قطعات موبايل
  • ضايعات تنگستن
  • ضايعات سرب

ضايعات غيرفلزي

خريد و فروش ضايعات غيرفلزي كه به طور معمول صورت مي گيرد را مي توان محدود به قطعات زير كرد:

  • ضايعات پلاستيكي
  • ضايعات لاستيك
  • ضايعات پلي استر
  • نان خشك
  • خرده شيشه
  • كاغذ و كارتن
  • و...

ضايعات غيرفلزي

بازيافت ضايعات فلزي

پس از جمع‌آوري ضايعات از مكان هاي معتبر خريد و فروش ضايعات، اين محصولات را به كارخانه هاي بازيافت فرستاده و با استفاده از تجهيزات و ماشين آلات مخصوص بازيافت مي شود. به طور معمول ضايعات فلزي را پس از تفكيك، خرد كرده و در كوره ي مخصوص به همان فلز ريخته و ذوب مي كنند. از اين پس مراحل تصفيه ي اين فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام مي دهند. بازيافت فلزات در بسياري از كشورهاي دنيا از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه مي توان با صرف هزينه و انرژي كمتري به نسبت استخراج، فلزي با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازيافت ضايعات فلزي در كشورمان، ايران نيز از توجه بالايي برخوردار است و با توجه به سود چندصد ميليوني كه اين كار دارد، چشم انداز روشني براي آن تصور مي شود.

بازيافت ضايعات غيرفلزي

بر خلاف ضايعات غيرفلزي، اين بخش آن گونه كه بايد به آن توجه نمي شود. با اين وجود بازيافت و خريد و فروش ضايعات غيرفلزي علاوه بر حفظ محيط زيست، پاك سازي محيط شهري از زباله و اشتغال زايي از سود خوبي برخوردار است. قيمت اكثر اين قطعات بر اساس وزن محاسبه مي شوند و با توجه به ساخت، توليد و مصرف روزافزون محصولات غيرفلزي، مي توان ضايعات غيرفلزي با وزن بالا يافت و از اين راه سود زيادي به دست آورد.

خريد و فروش ضايعات كاري سودآور با ريسكي كمتر

مي توان گفت كه بهتر است قبل از ورود به بازار بازيافت، خريد و فروش ضايعات را انجام دهيد، تا توانايي خود را در اين كار محك بزنيد. اغلب افراد در شروع كار در ضايعات با مشكل خريد ضايعات روبرو هستند. اين ضايعات را بايد بتوان از جايي مطمئن و البته با سود خوب خريداري كرد. بد نيست كه با مراجعه به كارخانه ها و يا ضايعاتي هايي كه خريد ضايعات انجام مي دهند از بازار هر محصول و نياز هر كدام مطلع شويد. پس از آن كه از قيمت، نياز و توانايي خريد و فروش ضايعات مورد نظرتان آگاه شديد زمان خريد تجهيزات و ماشين آلات مربوط به ضايعات تان است. مثلاً دستگاه پرس يكي از نيازهاي اوليه ي اين شغل است كه مي بايست آن را تهيه كنيد. انبار كردن اين قطعات نيز مشكلي است كه بايد آن را در نظر بگيريد. مكان انبار بايد خارج از شهر باشد. پس از آن بايد به فكر فروش ضايعات به كارخانه هاي مربوطه باشيد.   ضايعات آنلاين خريد و فروش ضايعات فلزي و غيرفلزي

ضايعات آنلاين

يكي از بهترين راه ها براي تبادل ضايعات استفاده از سايت هايي است كه با ثبت آگهي و اعلام قيمت هاي استثنايي، بازار رقابتي داغي را در اين عرصه ايجاد كرده اند. با اين روش علاوه بر آن كه كارتان با سرعت بيشتري انجام مي شود، مي توانيد محصولي با قيمت مناسب تهيه كنيد. حمل و نقل ضايعات نيز راحت تر صورت مي گيرد و همچنين از قيمت هاي ضايعات نيز مطلع مي شويد. ضايعات آنلاين با ايجاد چنين فضايي و با درج آگهي هاي رايگان خريد و فروش ضايعات پلي است ميان بهترين خريدار و فروشنده ي اين ضايعات. خريد و فروش ضايعات شغلي است با بازار رقابتي تنگاتنگ اما اگر بتوانيد در اين حيطه خود را نشان دهيد سود بسيار خوبي كسب مي كنيد. بسياري از كارخانه داران و غول هاي مربوط به صنعت بازيافت كار خود را با خريد ضايعات نان خشك و پلاستيك شروع كرده اند اما امروز سودهاي چندصد ميليوني در ماه بخش كمي از درآمد اين افراد است. براي درج آگهي هاي رايگان خريد و فروش خود به ضايعات آنلاين مراجعه نماييد. ضمناً صفحه ي اينستاگرام ضايعات آنلاين با بروزترين اخبار حوزه ي ضايعات فلزي و غيرفلزي در خدمت شما عزيزان است.

[ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۸:۵۶ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]