خريد كولر گازي 30000 اجنرال با مشخصات فني كامل

كولر گازي 30000 اجنرال

برند محبوب و پرطرفدار اجنرال به دليل توليد محصولات بسيار متنوع، شكيل و كاربردي از سوي افراد مختلف مورد قبول واقع شده است و ما در اين قسمت سعي داريم در خصوص يكي از محصولات معروف و بسيار پرفروش اين شركت به نام كولر گازي 30000 اجنرال اطلاعات كامل تري را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم، لطفا با ما در ادامه همراه باشيد. ما در ابتدا در خصوص برند محبوب اجنرال اطلاعاتي در اختيارتان قرار خواهيم داد و سپس بيشتر در خصوص كولرگازي 30 هزار و نكات پيرامون آن بررسي خواهيم نمود.

در هنگام خريد كولر گازي بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

شما براي تهيه و خريد كولر گازي همواره بايد به سه نكته بسيار مهم و كليدي توجه داشته باشيد و اين معيار ها را در ابتدا در نظر بگيريد تا بتوانيد خريد خوبي را تجربه كنيد. معيار كم مصرف بودن، طراحي زيبا و خنك يا گرم سازي محيط در كمترين زمان ممكن از آن سه معيار بسيار مهم و با ارزشي است كه شما بايد به آن توجه داشته باشيد. كولر گازي اينورتر 30000 اجنرال به دليل برخورداري از سه شرط فوق همواره مي تواند يك انتخاب درست و معقول براي آن دسته از عزيزاني باشد كه به فكر تهيه و خريد يك محصول بسيار مناسب و ايده آل هستند.

آيا برند اجنرال را مي شناسيد؟

برند اجنرال يكي از برند ها معتبر در زمينه توليد و فروش انواع محصولات تهويه مطبوع است كه فعاليت خود را 4 سال پس از ثبت شركت و كمپاني فوجيتسو آغاز نمود. جالب است بدانيد برند اجنرال يكي از زيرمجموعه شركت هاي برند فوجيتسو است كه در همان طور كه معرفي نموديم در زمينه توليد انواع محصولات تهويه مطبوع گام بزرگي را در جهان برداشته است.

ضمننا اولين محصولي كه از اين شركت روانه بازار گرديد در خانواده كولرهاي پنجره اي قرار گرفت كه در آن سال نيز با استقبال بسيار خوبي رو به رو شد.اين برند در كنار ساير برند هاي ديگري كه در اين زمينه در حال فعاليت هستند به خوبي توانسته است با توليد محصولات متفاوت و منحصر ب فرد خود، كمي ممتاز و متمايز از ساير رقبا قرار بگيرد.

در سال 1971 اين برند در كويت توانست شركتي را احداث كند كه با اين وجود سهم بسيار بالايي از فروش محصولات خود را مديون قرار گيري خود در خاورميانه مي داند و در آن سال ها به توليد محصولات تهويه مطبوعي پرداخت كه مي توانند در دماي بالاتر از 50 درجه سانتي گراد به خوبي كار كنند. اين موضوع باعث شد برند اجنرال شهرت بسيار عجيبي در ميان افراد پيدا كند.پ

در نهايت اين برند نيز همانند ساير برند ها همواره به فكر مشتريان و مصرف كنندگان خود است و قصد دارد محصولاتي را تهيه و توليد كند كه 100 در 100 با آسايش و راحتي مشتريان خود ارتباط كاملي دارد.

كمي در مورد كولر گازي 30000 اجنرال بيشتر بدانيم!

همان طور كه اشاره نموديم اين محصول به دليل برخورداي از معيار هاي فوق يك محصول بسيار منحصر به فرد است كه با طراحي زيبا و بهره برداري از موتور بسيار پرقدرت و كم مصرف دي سي اينورتر در دسته محبوب ترين مدل هاي شركت اجنرال قرار گرفته است. جالب است بدانيد موتور دي سي اينورتر و كيفيت ساخت بالاي قطعات اين محصول شرايطي را براي شما عزيزان فراهم مي آورد تا بتوانيد در مناطق گرم و حاره اي كشور نيز از آن بدون هيچ گونه ترس و واهمه اي استفاده كنيد و اين موضوع بسيار بسيار مورد اهميت است چراكه برخي از كولر هاي گازي با تغييرات شرايط آب و هوايي دچار اختلال شده و عملكرد خود را از دست مي دهند.

در هنگام خريد كولرگازي بايد چه نكاتي توجه كنيم؟

انتخاب كولرگازي همواره از نكات بسيار خاص و ويژه اي برخوردار است كه در اين قسمت سعي مي كنيم به معرفي و بررسي اين موارد بپردازيم تا شما بتوانيد خريد خوب و مناسبي را تجربه كنيد چراكه در صورتي كه اگر نتوانيد در انتخاب كولرگازي دقت لازم را داشته باشيد در نهايت دچار مشكلات ناشي از عدم انتخاب صحيح خواهيد بود كه اين موضوع مي تواند در اينده بر روي وقت و هزينه شما تاثير بسيار زيادي داشته باشد. از اين رو پيشنهاد مي كنم در نگاه اول به اين موارد توجه كنيد:

1.در هنگام خريد كولرگازي توجه داشته باشيد كه بايد محصولي را انتخاب كنيد كه در خانواده محصولات كم مصرف قرار گرفته باشد.

2.حتما از يك كولرگازي زيبا و متناسب با دكوراسيون داخلي منزل خود استفاده كنيد تا ساليان سال بتوانيد از آن به عنوان يك عنصر دكوراتيو نيز استفاده كنيد.

3.كولرگازي شما بايد قدرت اين را داشته باشد تا در شرايط زماني بسيار كم بتواند محيط شما را خنك و گرم سازد.

4.حتما دفترچه راهنماي كولر گازي را به همراه كاتالوگ آن بررسي و مطالعه كنيد تا در صورت لزوم بتوانيد از ان استفاده كنيد.

5.امروزه تمامي برند هاي دنيا به دنبال اين هستند تا بتوانند محصولات حرفه اي خود را با سطح انرژي بسيار پاييني تويد كنند. از اين رو همواره به دنبال محصولاتي باشيد كه سطح انرژي آن ها بسيار پايين است تا از لحاظ اقتصادي نيز براي شما مناسب باشند.

6.در روز هاي گرم سال سعي كنيد تمامي پنجره ها را با پرده اي مناسب بپوشانيد تا آفتاب مستقيم و گرماي آن وارد فضاي داخلي اتاق و محيط نگردد. در اين صورت دستگاه شما توان بيشتري را صرف خنك سازي محيط مي كند و اين موضوع باعث افزايش ميزان مصرف انرژي خواهد شد.

7.به هيچ عنوان در هنگام ترك منزل و يا اتاق كولر را به صورت روشن قرار ندهيد و اين تصور را از ذهم خود خارج كنيد كه با روشن بودن كولر مي توان اتاق را خنك و يا سرد نمود.

8.امروزه برند هاي بسيار زيادي در صنت توليد و فروش انواع محصولات تهويه مطبوع فعاليت مي كنند. از اين رو در هنگام خريد كولرگازي سعي كنيد برندي معتبر و مناسب را انتخاب كنيد كه بتواند تمامي خدمات شما را فراهم كند.

9.در حين تغيير حالت از سرمايش و گرمايش حتما توجه داشته باشيد كه كولر را در وضعيت خاموش قراردهيد تا در اين صورت آسيبي به دستگاه شما وارد نشود.

با توجه به نكات فوق مي توان انتظار داشت كه شما يك محصول بسيار مناسب و و ايده آل براي خود خريداري كرده ايد اما در آينده نكات تخصصي تري در اين خصوص به شما عزيزان خواهيم آموخت تا بتوانيد بدون حتي كوچكترين خرجي از اين محصولات به صورت طولاني استفاده كنيد.

چرا بايد از كولرگازي استفاده كنيم؟

كولرهاي گازي نسل جديدي از كولرها و سيستم هاي تهويه مطبوع هستند كه ويژگي هاي مناسب و منحصر به فرد خود را بر عهده دارند از اين رو يكي از اين معيار ها مي تواند به افزايش خنك سازي و گرم نمودن محيط اشاره نمود. همچنين كولرهاي گازي با برخورداري از سيستم هاي فوق پيشرفته همانند دي سي اينورتر و سيستم اسمارت هوشمند مي تواند در كاهش مصرف برق و همچنين صرفه جويي در منابع انرژي بسيار مهم و موثر باشد.

ويژگي هاي كمپرسور كولر گازي 30 هزار اجنرال

يكي از مهم ترين موضوعات موجود در اين محصول وجود يك كمپرسور بسيار پرقدرت و منحصر به فرد است كه در ادامه به بررسي تخصصي تر اين موضوع خواهيم پرداخت اما در اين قسمت اشاره اي كوچك به آن خواهيم داشت. جالب است بدانيد اين نوع از كمپرسور ها به دليل كيفيت ساخت خود همواره بدون هيچ گونه سر و صدايي به فعاليت خود ادامه مي دهند، همچنين طول عمر بسيار بالايي داشته و در صورت استفاده مداوم و چندين ساله مشكلي براي آن به وجود نخواهد آمد.

فيلتر پلاس مستر آيونايزر Plasmaster Ionizer چيست؟

فيلتر پلاس مستر آيونايزر از آن دسته از فيلتر هايي مي باشد كه در تصفيه كنندگي هواي خروجي اين محصول اثر بسيار موثري دارد. اين فيلتر با دارا بودن بيش از 3 ميليون يون همواره توانسته است هواي خروجي بسيار سالمي را به محيط منتقل كند كه به دليل خاصيت پخش هوا در تمامي جهات در كولر گازي اينورتر 30 هزار اجنرال ديگر نگران نقاط كور و خارج از دسترس كولر نخواهيم بود.

پس در حالت كلي وجود فيلتر پلاسمايستر ايونيزر در اين محصول باعث مي شود كه هواي توليد شده و خروجي عاري از هرگونه ميكروب، قارچ و كثيفي باشد.

كمي با كمپرسور اينورتر موجود در اين محصول آشنا شويد!

در خصوص كمپرسور اين محصول در مطالب فوق اشاره اي جزئي داشتيم اما جالب است بدانيد به دليل برخورداري از اين تكنولوژي شرايطي به وجود آمده است تا مصرف برق و هزينه هاي اضافي ناشي از استفاده از كولرگازي به شدت كاهش پيدا كند اما چطور؟

شما هنگامي كه از كولر هاي گازي قديمي استفاده مي كرديد حتما براي شما چنين وضعيتي پيش آمده است كه با روشن نمودن كولر پس از مدتي احساس سرما يا گرماي بسيار زيادي كنيد! در اين صورت چه اقدامي انجام مي دهيد؟ درست است، كولر را خاموش مي كنيد تا دما به حالت ايده آل خود برسد و سپس دستگاه را مجدد و براي بار دوم روشن مي كنيد! آيا مي دانيد يكي از دلايل اصلي و مهم در افزايش مصرف برق و هزينه هاي آن استارت اوليه كولر است؟ اين عمل ممكن است توسط شما و يا ساير افراد در يك شبانه روز به 20 الي 30 بار برسد كه اين تعدد باعث افزايش هزينه هاي برق و عدم كنترل صحيح انرژي مي شود.

خوشبختانه سيستم دي سي اينورتر از اين موضوع جلوگيري نموده است و با كاهش دور موتور دستگاه مي تواند مصرف انرژي را بسيار بسيار كاهش دهد و به طبع هزينه هاي مربوطه به مصرف كولر را نيز كاهش دهد.

سيستم دي سي اينورتر DC inverter چيست؟

اگر محصول شما از كمپرسور روتاري حاره اي استفاده مي كند به طور يقين برد دي سي اينورتر در محصول شما وجود دارد اما اين برد چيست؟ برد دي سي اينورتر به منظور كاهش مصرف برق و انرژي در كولر هاي گازي تهيه و توليد شده است كه از زمان حضور محصولات با اين برد در بازار هاي جهاني با استقبال بي نظيري رو به رو شده است. حال كه با برد دي سي اينورتر اشنا شديد بايد بدانيد نحوه عملكرد اين دستگاه به چه صورت است.

سيستم دي سي اينورتر چگونه كار مي كند؟

در سيستم دي سي اينورتر شرايطي مي تواند مهيا گردد كه تا به ميزان 60 درصد در ميزان مصرف برق و انرژي تاثيرگذار باشد اما چطور؟ توجه داشته باشيد كه در هنگام استفاده از كولرهاي گازي معمولي و درست در هنگامي كه دماي محيط به حد بسيار بالايي رسيده باشد شما به ناچار دستگاه را خاموش مي كنيد تا دما به حالت ايده آل رسيده و مجدد دستگاه را روشن مي كنيد. اين فرايند در طول روز ممكن است 5 الي 10 بار رخ دهد.

حال در سيستم دي سي اينورتر و برد هاي آن به صورت كاملا هوشمند و اتوماتيك هنگامي كه دما از دماي تعادل بيشتر شود، دستگاه به صورت اتوماتيك با كاهش دور فن مي تواند مانع از خاموش شدن دستگاه شود. اين فرايند مي تواند در كاهش مصرف برق و انرژي تاثير گذار باشد.

نكته: بيشترين مصرف برق در زمان روشن شدن اوليه كولر است.

كمي در مورد گاز R410 و گاز R22 بيشتر بدانيم

گاز R22 از گاز هاي قديمي موجود در كولر هاي گازي بود كه استفاده از آن مي توانست خطرات زيست محيطي بسيار زيادي داشته باشد و همچنين موجب سوراخ شدن لايه اوزون مي شد اما پس از مدتي با انتشار گاز R410 در سري جديد محصولات اجنرال اين موضوع به صورت عمومي برداشته شد و خطرات ناشي از استفاده از گازي R22 به حداقل ترين مقدار خود رسيد. اين گاز در رده انرژي A+++ قرار دارد و به دستگاه اين اجازه را مي دهد تا بتواند در شرايط سرعت هاي متغيير نيز فعاليت كند.

معرفي و بررسي سيستم اسمارت هوشمند

آيا تا به حال نامي از سيستم اسمارت هوشمند را شنيده ايد؟ آيا مي دانيد اين سيستم چيست و چگونه مي تواند تاثير بسيار زيادي در كاهش مصرف انرژي و برق داشته باشد؟ لطفا به اين قسمت توجه ويژه اي داشته باشيد.

سيستم اسمارت هوشمند در درون خود اشعه مادون قرمز دارد، اشعه اي كه به خوبي مي تواند محيط را بررسي كرده و تعداد افراد حاضر در محيط را تخمين بزند، اما اين موضوع چه فائده اي دارد؟

توسط اين سيستم مي توان تعداد افراد حاضر در محيط را با افزايش و كاهش آن ها كاملا سنجيد و دماي موردنظر محيط را تنظيم نمود. اينگونه ديگر لازم نيست تا به صورت دستي دما را كاهش و يا افزايش دهيد بلكه اين سيستم توسط خود كولر براي شما به خوبي انجام خواهد شد.

در اين صورت 15 درصد در مصرف انرژي و مصرف برق صرفه جويي خواهيد كرد و در حالت كلي در كنار سيستم دي سي اينورتر مي توان به ميزان 75 درصد صرفه جويي نمود.

بررسي ميزان ظرفيت كولرگازي با متراژ محيط:

يكي از نكات بسيار مهمي كه در حين خريد كولرگازي بايد به آن توجه داشته باشيد موضوع متناسب بودن متراژ محيط با ظرفيت كولر مي باشد. اين موضوع به حدي مهم است كه مي تواند در آينده براي شما مشكلاتي همانند عدم احساس گرما و يا سرماي مناسب، افزايش مصرف برق و... را در پي داشته باشد. پس در حالت سعي كنيد همواره از محصولي مناسب با متراژ محيط خود استفاده كنيد. چنانچه قصد داريد متراژ را با ظرفيت هماهنگ كنيد بهتر است به موارد زير دقت كنيد:

  • كولرگازي 9 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 12 متر است.
  • كولرگازي 12 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 18 متر است.
  • كولرگازي 18 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 18 الي 30 متر است.
  • كولرگازي 24 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 70 متر است.
  • كولرگازي 30 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 110 متر است.
  • كولرگازي 36 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 130 متر است.

چطور مي توانم كولرگازي 30000 اجنرال را تهيه و خريداري كنم؟

شما براي تهيه و خريداري كولرگازي 30 هزار اينورتر اجنرال در اين قسمت اطلاعات كاملي را دريافت نموديد و براي ثبت سفارش و براي مطلع شدن از آخرين قيمت اين محصول از طريق شماره تلفن هاي موجود در سايت اقدام به تماس با ما كنيد.

قيمت كولرگازي 30 هزار اجنرال چقدر است؟

به دليل مشكلات ناشي از بازار ارز و دلار براي اطلاع رساني از آخرين قيمت هاي كولرگازي و ساير محصولات ديگر حتما از طريق شماره تلفن هاي موجود در سايت با ما در تماس باشيد تا كارشناسان ما در كمترين زمان ممكن قيمت روز كولرگازي را به شما ارائه دهند.

ارسال محصولات شما به چه صورت است؟

از آن جايي كه محصولات خانگي و كولر جزو محصولات حجيم و سنگين محسوب مي شوند ارسال آن ها از طريق وانت يا نيسان صورت خواهد گرفت كه براي هماهنگي بيشتر مي توانيد با ما در تماس باشيد.

جمع بندي قسمت توضيحات كولر گازي اينورتر 30000 اجنرال

ما در اين قسمت در خصوص كولر گازي اينورتر 30000 اجنرال اطلاعات كامل تري را در اختيار شما عزيزان قرار داديم، اميدواريم بتوانيم كمي دانش و سطح آگاهي شما را از اين محصول افزايش داده باشيم. چنانچه سوالي در اين خصوص داريد مي توانيد در بخش نظرات و يا از طريق شماره تلفن هاي موجود در وبسايت با ما در ميان بگذاريد تا ما در كم ترين زمان ممكن به تمامي سوالات شما پاسخ دهيم.

منبع سايت تاپ فروش بانه

 

 

[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۲۶:۵۹ ] [ asgharzhinde ]
[ نظرات (0) ]
[ ]